Téli hangulatú körömfestés

Mindenféle trendkövető megfontolás nélkül mondhatom, hogy az évszakok nagyban befolyásolják a körömfestős hangulatom. Tavasszal és nyáron sokkal jobban vonzanak a vidám színek, a neon rózsaszín vagy épp a babakék lakkok, a hideg hónapokban pedig inkább a sötét és visszafogottabb színek felé tendálok. Viszont mivel ruhák terén is gyakran választom a sötétebb árnyalatokat, ezért igyekszem valamennyire játszani a körömlakkozással (és persze a színes kiegészítőkkel) és egy kis vidámságot vinni az összeállításaimba. Ez a manikűr is egy ilyen egyszerű, mégsem lapos minta. Ráadásul két unalmas színből hoztam össze valami izgalmasat, erre nagyon büszke vagyok!:)

Az elkészítés nagyon egyszerű: az alaplakk után két rétegben vittem fel a szürkés-barna alapszínt, majd miután a rétegek megszáradtak a világos szürkével húztam a körmöm közepére egy vékony csíkot. A világos szürke festésénél igényelt egyébként az egész egy aprócska figyelmet - igyekeztem úgy adagolni a lakkot, hogy az ecsetre ne kerüljön túl sok belőle, mert könnyen elfolyhat, ill. elkenődhet a minta. Végül az egészet fedőlakkal tettem tartóssá.



3 megjegyzés:

  1. Jól néz ki! Nekem az a bajom mindenféle extra körömfestéssel, hogy annyira ügyetlen vagyok bal kézzel, hogy segítséget kell kérnem a jobb kezem körmeihez. :( Otthon még csak-csak kivitelezhető (a nővérem úgyis szeret manikűrözni), de itt az albérletben a három fiú lakótársammal nehezebb a dolgom. :)) Te hogy csinálod? Lehet ezt valahogy fejleszteni? :)

    VálaszTörlés
  2. 3 fiú lakótársad van? És biztosan nem segítenek?:D
    Titka amúgy szerintem nincs a dolognak - gyakorolni kell, méghozzá nagyon sokat. Ha ez megnyugtat, régebben én sem tudtam normálisan kifesteni a jobb kezemen a körmeim, néha még a könyökömre is került a lakkból.:) Aztán nézd mára hova jutottam... Esetleg kezd nagyon világos színekkel a próbálgatást, az kevésbé látszik, ha a körömágybőrre kerül!:)

    VálaszTörlés
  3. Éppen most vettem egy szép világos körömlakkot, lazításként majd ügyködöm. :) Köszi!

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.