Januári playlist

Az elmúlt hetekben, hónapokban azt vettem észre, hogy egyre gyakrabban nyúlok a folk, cselló, valamint a filmzenék után. Ennek egyik oka valószínűleg a sötét téli napokban keresendő; a hosszú, sötét estéken, fagyos reggeleken, kandallóval átmelegített hétvégéken jobban vágyom a lassabb, dramatikusabb, extázist adó zenékre. A zene az egyik olyan pontja a napjaimnak, ami helyre tesz, átmelenget és felvidít.
A dalokat külön-külön nem linkeltem, helyette itt van egy sokkal egyszerűbb megoldás - grooveshark playlist.
Fehérbe öltözött faágak by Niki on Grooveshark

Ti milyen zenéket hallgattatok januárban? Ha esetleg van olyan dal/album/playlist, amit feltétlenül szeretnétek ajánlani, nyugodtan lehet linkelni!:)


4 megjegyzés:

  1. Huuuh ha ráérek meghallgatom mind :)) nekem most ezek a gépezős csak úgy + edzős zenéim januárban:
    http://www.youtube.com/playlist?list=PLhiWXCyGFSWgVIcPGYbXbiS8JW_ksGg9x&feature=mh_lolz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az ajánlást, megyek végig is hallgatom őket!:)

      Törlés
  2. Én kimondottan egy számra voltam nagyon rákattanva januárban, nem volt nap, hogy legalább egyszer - kétszer ne hallgattam volna meg. :)Pedig nem igazán az általam olyannyira kedvelt műfajok közé tartozik, de kezdek rájönni, hogy néha nem árt egy kis kitérő :)
    http://www.youtube.com/watch?v=iV9SbsbEWv8

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen kitérőim nekem is van olykor.:) Ez a dal is tetszik!

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.