Heti felfedező

És végre vége a tanulásnak, egy ideig legalábbis. Tegnap ünneplésként összedobtam egy fincsi túrós kuglófot, majd anyával társasozás közben a felét be is lapátoltuk. Isteni volt - a kuglóf is és a játék is. Már szinte el is felejtettem, milyen az, mikor emberek közt tölthetem a szombat délutánt. Mennyei!:)
Nektek hogy telik a hétvége?
1. Zóra a héten egy gyönyörű mécsestartót készített befőttesüvegből, itt van a folyamat lépésről-lépésre. Szerintem valami hasonlót én is ki fogok próbálni, annyira tetszik ez az ötlet!

2. Imádnivaló ez a pulcsi/kardigán illusztráció gyűjtemény Meredith-nél.
3. Rebecca ezen összeállítása nagyon bejött a héten - a díszített gallér, az arany színű gombok és a cipők eleganciáját egyedien ötvözte a szemüveges külsővel.
4. Ez a lakás remek példa arra, hogyan lehet valami hófehér-letisztult és egyben otthonos. Eddig nem voltam biztos abban, hogy ez lehetséges (a csupa fehér lakások nem a kedvenceim), de ezek a képek most abszolút meggyőztek.
5. Nagy problémát jelent ilyenkor télen a nassolás. Pontosabban ellenállni neki. Az agyam hiába tudja, hogy nem kellene minden délután csokis kekszet eszegetnem, vagy minden hétvégén sütit sütnöm, a gyomron fittyet hány a tiltásnak és folyamatosan kívánja az édeset. Például egy (vagy 10) ilyen csokis, gyömbéres sütit most is meg tudnék enni.:)


2 megjegyzés:

  1. A galléros narancs ruhás outfit nagyon szuper, be is néztem a blogjára, köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, a clothes horse az egyik kedvenc blogom, annyira jó a csajszi stílusa.:)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.