Indul a hét

A 2013-as terveim közt említettem, hogy az idén szeretnék 3 új kézműves technikát megtanulni. A mikéntek még pontosan nem körvonalazódtak, viszont abban már biztos vagyok, hogy a technikák egyike a keresztszemes hímzés lesz, valamint a drótékszer készítés is nagyon vonz. A harmadikon még gondolkodom, javaslatokat viszont szívesen elfogadok! És nem csak javaslatokat, de ötleteket is a keresztszemezés és a drótozás megtanulásához. Ajánljatok nyugodtan könyvet, videót, weboldalt, bármit, ami szerintetek hasznos, nagyon örülnék neki!

hangulat: kimerült
relax: hógolyózás és hólapátolás
zene: Gotye - Somebody that I used to know
sorozat: Swithed at Birth (a családi sorozatok a kedvenceim)
kreatív: gyors horgolósdi - virágok, tolltartó, ékszerek
pipere: a körmeim a hosszú hónapok óta tartó folyamatos lakkozástól eléggé kiszáradtak és lemezesek, úgyhogy a héten ápolgatás van
tea: barackos-csipkebogyós
egyéb tervek: tanulás dögivel...

Nektek milyen terveitek vannak a hétre?


5 megjegyzés:

  1. Jaaj, a drótozás nekem is annyira tetszik, középiskolában ki is próbáltam. Kár, hogy nálunk nem olyan egyszerű hozzájutni az alapanyagokhoz. Én ezt az oldalt nézegettem régebben: http://www.kreativvagyok.hu/drotekszer/
    A Cleo-Design ékszerek tervezője, Schneider Erika írta ezeket a tutorialokat, nagyon profi. Van szó az alapokról is, meg aztán olyan ékszerek is vannak, amelyektől leesett az állam. :)
    A nemezelésre gondoltál már? Én nagyon szeretem, de főleg csak apróbb dolgokat készítettem (ékszereket, hajbavalókat). Számomra szinte terápiaszerűen megnyugtató a meleg, szappanos vízben pancsolni. És nem mellesleg, ha ékszereket készítesz szuperül lehet kombinálni a drótozással is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, én azt hittem a drótékszerekhez használatos alapanyagokat lehet kapni minden hobby boltban...de akkor jó lesz, ha én is utána nézek, hogy errefelé lehet-e kapni...
      A linket nagyon köszönöm, lementem, aztán hamarosan át fogom bogarászni!:)
      Igen, a nemezelésre is gondoltam, bár azonkívül, hogy gyönyörűek a nemezelt ékszerek, kb semmit nem tudok a technikáról. Felírom a listára mindenképp, s ha lesz időm, bele is mélyedek az elméletbe!:)

      Törlés
    2. Ó, lehet, hogy félreérthető voltam... Hobbyboltban biztosan kapható minden, de nálunkfelé a hobbybolt ritka madár, sajnos. :( De persze minden megoldható, ha egyszer az ember drótozni akar! :)

      Törlés
  2. Ha érdekel a keresztszemezés, sok tudnivalót találsz a kergiz keresztszemes oldalon (ez profi fordítása egy angol összefoglalónak, minden az x-hímzésről) illetve a Foltvarázs oldalán (itt egy átlagosan drága web boltot is találsz). Sajnos ez egy drága hobbi, ajánlom az Éva Kézimunkabolt kb. negyedévente meghirdetett -40%-os akciós napjait (még így is drága hobbi, de a magam részéről imádom!). Csomagként is elküldik a kiválasztottakat. Remélem, használható, amit írtam, és nem veszed tudálékoskodásnak... :)
    Brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Brigi, dehogy veszem tudálékoskodásnak, sőt, nagyon szépen köszönöm a segítséged!!! Meg is nézem gyorsan az oldalakat, amiket ajánlottál!:)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.