Heti felfedező

Szerencsére 2013 pozitívan indult - egy sikeres vizsgát már magam mögött tudhatok (érdekes, hogy ebben a megvilágításban a sok idegeskedés milyen könnyen elfelejtődik, pedig...) , sütöttem egy isteni rakott kelbimbót és kötöttem magamnak egy fülmelegítőt (erről bejegyzés amint sikerül lefotózni). Kiválogattam és megszerkesztettem azokat a karácsonyi fotókat, melyek majd bekerülnek az élmény naplómba - már csak magát az albumot kellene beszereznem. Még vacillálok milyen legyen, bár valószínűleg maradok a több rekeszes fotóalbumnál, abba elég sok dolog belefér. 
1. A kötött párnahuzatok és takarók szerelmem tavaly/idén télen igencsak magas hőfokon tombol (és valószínűleg még hosszú ideig fog is). Egyszerűen képtelenség betelni ezekkel a gyönyörű és pihe-puha lakáskiegészítőkkel. Azok, melyeket eddig csodáltam főleg natúr színekben pompáztak, de ez a fekete-fehér is nagyon tetszik.
2. Ennek a gyönyörű illusztrációnak a feliratával jobban egyet sem érthetnék!
3. Ha valaki csak egy pillantást vet a pinterestes fotó gyűjteményemre, láthatja, hogy a fotográfiának főleg azon remekei állnak közel hozzám, melyek egyfajta álomszerű, elmosódott hangulatot adnak át. Ez a kép is tipikusan ilyen, én pedig imádom.
4. Az elmúlt héten igyekeztem kigondolni pár ötletet a heti főzőcskés tervem keretében, s arra jutottam, hogy  a tél közepén, mikor alapból kevesebb az energiám és már jócskán merülőben van a vitaminraktáram, a legjobb ötlet az lenne, ha még több zöldséget beépítenék az étrendembe, mondjuk levesek formájában. A krémleveseket nagyon szeretem, viszont a répás variációt még sosem próbáltam. Épp itt az ideje.
5. Nagyi kocka mintákból sosem elég szerintem, ismét találtam egy új mintát, ami imádok, kellemes levezetés lesz a héten valamelyik fárasztó nap után elkészíteni.

Egyéb olvasnivaló:
-Heva teás ajánlója, aminek én a jövőben még nagy hasznát veszem:)
-Tüskés Habcsók aranyos horgolt állatsereglete
-3 ötlet egy régi sapka újratuningolására

Aki esetleg lemaradt volna korábbi heti linkgyűjteményekről, itt megtekintheti őket!


6 megjegyzés:

  1. Zabálnivalóak ezek az állatkák, a legtutibb a süni! Most persze jót álmodozom arról, hogy ha majd egyszer én is... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erről még én is csak álmodozom, állatkát még sosem készítettem. Talán hamarosan...:)

      Törlés
  2. "Nagyi kocka" :)
    Találó elnevezés. Anyukámnál, akit a családban mindenki Mamának hív, és aki imád horgolni, tényleg van egy csomó ilyen mintás holmi: takarók, párnák, terítők asztalra, fotelokra, puffokra, hokedlire, lábtörlők bel- és kültérre, edényalátétek (stb.), ami csak most így hirtelen az eszembe jut. Ja, még mellénye is van ilyen mintával.
    Én még nem horgoltam ilyen mintát, de már nekem is van rá lementett fotóm egy nyári felsőhöz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tudom nagyi kockának hívják.:) Én is láttam már különböző táskákat, pulcsikat, mellényeket, párnahuzatot, amit ezzel készítettek, és mindig el is döntöm, hogy készítek magamnak valamit nagyi kockából, bár eddig még nem történt meg, talán a közeljövőben.:)
      A nyári felsőre pedig nagyon kíváncsi leszek!

      Törlés
  3. Nagyon kíváncsi vagyok arra a fülmelegítőre! :D A sirályos kép nekem is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélhetőleg hamarosan lesz is róla fotó, de ahhoz, hogy rendesen be tudjam mutatni magamon kell lefotóznom. És a napokban nem érzem igazán prezentálhatónak a fejem...:D
      Egyébként pedig mivel egy nagyon vastag fonalból készítettem, fülmelegítő helyett lehet, hogy nevezhetném turbánnak is.:)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.