Dobjuk fel a télikabátunkat! 1.rész

Visszagondolva az elmúlt telekre, egy-két kivételtől eltekintve mindig fekete télikabátot hordtam. Unalmasnak tűnhet, tudom, viszont nagyon jól lehet variálni, és bármilyen kiegészítővel, nadrággal, csizmával tudom párosítani, anélkül, hogy reggelenként túl sokat kellene gondolkodnom rajta. Igen ám, csakhogy színes sálak ide, mintás nadrágok oda, a tél közepére mindig úgy érzem magam, mint aki ugyanazt a fekete ruhát hordja hónapok óta. A praktikussága és ésszerűsége ellenére is ilyenkorra azért már unom a feketét.
Na, erre találtam ki ezt az egyedi megoldást: vidám, színes kitűzőket készítek, és hétről hétre váltogatom őket, "új" kabátot varázsolva ezzel magamnak.
Ebben a bejegyzésben (és még 3 másikban!) ezeket a kitűzőket mutatom meg lépésről-lépésre, így ha van kedvetek, ti is elkészíthetitek őket velem együtt!:)


ui.: érdemes figyelni ezeknél a kitűzős bejegyzéseknél, mert február végére egy aprócska meglepetést tartogatok velük kapcsolatban...

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó! :) Az én kabátom kockás, ahhoz nem igazán illene, viszont sok egyszínű felsőm van, amit szuperül feldobna egy ilyen színes kis szépség. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igen,egyszínű felsőkhöz (és mellényekhez is, most, hogy jobban belegondolok) is nagyon illik.:)

      Törlés
  2. Szuper ötlet! Én a sáljaimat szoktam váltogatni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a sálakat válogatni is jó móka!:)

      Törlés
  3. Ez nagyon jó lett! :) Én is egész télen fekete szövetkabátot szoktam hordani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Akkor gondolom Te is hasonló cipőben jársz, mint én.:)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.