Mi van a táskámban?

Vallomás következik: imádok mások táskájába belekukucskálni. Na nem valódiból, nyilván (az meglehetősen kellemetlen lenne), hanem Mi van a táskámban? bejegyzések formájában. Van abban valami megnyugtató, hogy tudom, mások is ugyanúgy a fél életüket magukkal cipelik nap mint nap a vállukon, akárcsak én. Plusz érdekes látni, kinek melyek azok az apróságok, amiket nélkülözhetetlennek tart a hétköznapokon. Érdekes, mert egyébként nem vagyok semmilyen más tekintetben kíváncsi -  nem igazán hoz lázba mások titkainak kihallgatása (sőt, a pletykát egyenesen utálom), arra sem vagyok kíváncsi, hogy ki hogyan rendezi be a hálószobáját, vagy mit tárol a hűtőjében. Csak a táskák tartalma fúrja az oldalam, az viszont nagyon.
Ezen furcsa kíváncsi szokásommal ráadásul nem is vagyok egyedül - rengeteg blogon található hasonló bejegyzés, sőt vannak flickr csoportok és pinterest gyűjtemények, sőt még molyos polc is a témában.
De inkább nem is ragozom tovább, lássuk miket hurcolászok magammal minden nap:












-bérlettok
-pénztárca: elengedhetetlen, nyilván. Minél kisebb annál jobb, mivel hajlamos vagyok addig tömködni a szerencsétlent apróval, amíg az belefér.
-kézfertőtlenítő: mert sosem tudhatjuk ki fogta meg előttünk azt a kapaszkodót, korlátot, stb. és az illető hol nyúlkált előtte...
-esernyő
-papírzsepi: notórius orrfújó vagyok (ez valamilyen családi átok egyébként, enni sem tudok anélkül, hogy közben ne fújnám az orrom), úgyhogy mindig van nálam egy rendes adag papírzsepi ebben a helyes kis piros neszeszerben.
-telefon és füles: nem vagyok egy nagy telefonálós, viszont mivel zenét is ezen hallgatok, mindig nálam van.
-tollak: persze nem egy, még csak nem is kettő, mert az, amit használni akarok sosem fog. (Murphy ugye...)
-jegyzetfüzet: mindig a legváratlanabb helyzetekben vannak a legjobb ötleteim, melyeket ha nem írom le azonnal, tuti elfelejtem mire hazaérek, ezért a biztonság kedvéért mindig nálam van az ötletes füzetkém.
-szemüveg: elméletileg állandóan kellene viselnem, de ha túl sokat van rajtam megfájdul az orrnyergem, így inkább csak a számítógépnél, vezetésnél, tévézésnél, stb. használom. Mivel nélküle persze nem látok, ezért a biztonság kedvéért mindig ott lapul a táskám mélyén, hogy előkapjam, ha valamit tényleg látni kell.
-Kindle: mert olvasnivaló nélkül sehová sem megyek.
-kencék: a három dolog, ami nélkül nem hagyom el a házat - púder, ajakápoló és a korrektorom.
-rágó: a friss leheletért...
-kulcs
+ Ami a képen nem látható: valamilyen elemózsia is mindig található a táskámban, mert hajlamos vagyok elfelejteni enni néha a nagy rohanásban, egy szendvicset vagy műzli szeletet viszont bárhol elő tudok kapni.

Ti miket hordtok a táskátokban?


8 megjegyzés:

  1. Nagyjából hasonló az enyém tartalma is, az esernyőt, a Kindle-t kivéve, és a kézfertőtlenítő helyett kézápoló, a notesz helyett pedig a határidőnaplóm, + napszemüveg, pendriwe, túlélő neszesszer (acetonos törlőlap, ha lepattanna napközben a lakkom, jobb ha nincs is azon az ujjamon semmi; fogpiszkáló; 1 szem általános fájdalom csillapító, amivel mindig ki tudok segíteni valakit, mert nekem soha nincs rá szükségem, de mindig van nálam; tisztasági betét, tampon, mini-tűkészlet, összecsukható kisolló ...és ilyesmik) és persze a müzliszelet.
    Nem is találkoztam még a pinteresten ilyenekkel, de tényleg van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, látom Te is egész komoly túlélő csomagot hordasz magaddal.:) A Pinteresten egyébként szerintem nincs olyan téma, amihez ne találnál minimum pár jó összeállítást.

      Törlés
  2. Én is imádom az ilyen bejegyzéseket! :) Egyébként nagyjából nálam is ezek a dolgok találhatók, plusz dezodor, vagy kis parfüm mindig van nálam és az ernyőket én nagyon utálom, általában inkább otthon hagyom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem szeretek ernyőt cipelni mert elég nehéz, de elázni még rosszabb.:) Parfümöt vinni viszont sosem merek, mindig attól félek, hogy összetörne...

      Törlés
  3. A "ki mit tárol a hűtőjében" dolgon felnevettem :D Én is hasonló dolgokat tartok a táskámban, maxumim még kiegészül egy neszeszer szerűséggel(gyógyszer,pipere holmik) na meg ahogy a párom mondani szokta van még benne egy fél tégla! Viszont vannak olyan napok, amikor csak a legfontosabbak vannak nálam(pénztárca, zsepi, telefon, kulcs) de az ilyen napok ritkák. A túlélőfelszerelés cipelése sokkal inkább jellemző rám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, a féltéglás csipkelődést én is meg szoktam kapni!:)

      Törlés
  4. Úgy látom, mindenki hasonlóan fontos női dolgokat visz, vagy inkább cipel. Úgy érzem, én annyival kilógok a sorból, hogy millió fecnit, jegyzetpapírt... és hasonló apróságot cipelek magammal, ami a "nem elfelejteni" kategóriát tarkítja nálam. Pedig van jegyzetfüzetem, és határidő naplóm is. Mégsem sikerül csak és kizárólag azokat használni. Nálam emiatt soha nincs rend. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a cetlihalmok csak az íróasztalom fölött vették át az uralmat, a táskámból igyekszem kitiltani őket.:)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.