Januárban történt

Érdekes egy hónap volt ez a január. A hónap közben gyakran éreztem úgy, hogy a napok csak csoszognak, és soha nem lesz vége. Most viszont, hogy csak egy lépés választ el az év második hónapjától, úgy tűnik, mintha az elmúlt hetek egy pillantás alatt röpültek volna el. És mivel vége a januárnak, itt van egy rövidke összefoglaló arról, miről volt szó az utóbbi időben a blogon, kiemelve a lényegesebb pontokat. Ha valamiről esetleg lemaradtatok, a linkekre kattintva elolvashatjátok a bejegyzéseket!:)
Először is, megfogalmaztam a 2013-as évre szóló terveimet és igyekeztem túlélni a januárt.
Készítettem egy fonallal bevont tárolóedényt a fonalaimnak és egy tartót a zsebkendőimnek.
A hónapban gyakran ápolgattam a kezeim, majd kifestettem a körmeim.
Összegyűjtöttem pár kedvenc meskás boltomat, és megmutattam azt is, mit cipelek nap mint nap a táskámban.
Végül pedig mutattam életképeket és elkezdtem egy minisorozatot kézzel készíthető kitűzőkről.

Így visszanézve tartalmas hónap volt ez a január, remélem a február is hasonló, ha nem jobb hangulatban telik majd!



2 megjegyzés:

  1. A január számomra kemény hónap volt, és jó volt itt feltöltődni újra és újra. Februárra is legalább ennyi (vagy inkább még több :)) inspiráló, jókedvhozó bejegyzést kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óoo, ennek nagyon örülök, főleg, hogy szerinted jókedvhozó a blogom!*vigyorog* Remélem továbbra is tudok inspiráló maradni, bár az ilyen kommentek mindig dobnak egy hatalmasat a lelkesedésemen.:)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.