Heti felfedező

A vasárnap reggelek a kedvenceim: ilyenkor nem állítom be az ébresztőmet, majd még ébredés után is lustálkodom egy picit. Aztán főzök magamnak egy óriási adag kávét, mellécsapok valamilyen finom péksütit reggelinek, visszakucorodom az ágyba és az elemózsiám társaságában olvasgatok egy órácskát. Ha nagyon dőzsölős a hangulatom, vagy stresszes hét áll előttem, amire nem árt, ha előre rálazítok, akkor még megfejelem az egészet félóra horgolással is. Persze mivel alapból nem vagyok az az egész délelőttöt végigalvó típus, mire a többiek felkelnek, én már rég készen vagyok a heti szertartásommal. Nektek hogyan indulnak a vasárnap reggelek?
Na de térjünk a lényegre, íme a heti kedvenceim:
1. Remélem egyszer eljutok a kötés művészetének arra a szintjére, mikor a kisujjamból kirázok ilyen mintákat... 
2. Ez ám újrahasznosítás a javából! Nagyon jó ötlet egy régi bakelit lemezt felhasználni egyedi asztalka készítéséhez.
3. Zóra téli fotói igazán hangulatosak, még én is megkívántam egy kis hóbantiprást tőlük - pedig én inkább csak a meleg lakásból szeretem csodálni a hófehér tájat.
4.boGár krea tippjei illeszkednek az én tippjeimhez (melyekről itt lehet bővebben olvasni), van köztük, amit szerintem igyekszem majd beépíteni a sajátjaim közé.
5.Kinsey átalakított táskája annyira egyedi és vagány, szerintem valami hasonlót én is ki fogok próbálni.

Aki esetleg lemaradt volna a korábbi heti felfedezőkről, az itt meg tudja nézni a korábbi gyűjteményeket.
Mindenkinek kellemes vasárnapot!:)



3 megjegyzés:

  1. A bakelitlemezes asztalka nagyon nagy ötlet! Sült gesztenye pedig nyammi! :))

    VálaszTörlés
  2. Ne izgulj, nem bonyolult az ilyen típusú kötésminta, csak a munka hátoldalán kell vezetni azokat a színű szálakat, amiket éppen nem használsz egy-egy soron belül. Ha van leszámolható minta, egyszerűen követni kell, és mindig azt a színű fonalat kell előre venni, amelyik a minta szerint következik. Lekötöd vele a szükséges 2-3-4, vagy akármennyi szemet, aztán előre veszed a következő színt, azzal is lekötöd a szükséges szemeket és így tovább.

    Zora blogját Én is nagyon szeretem, a fotóit jó lenne viszontlátni a Pinteresten, de még nem találkoztam vele. Biztosan csinálnék neki egy külön Board-ot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, valamikor szerintem kipróbálom. Kötésben nem vagyok a legprofibb, bár idén szeretnék fejlődni benne. Köszi a segítséget!:)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.