Tavaszi ablakdísz

Miután januárban lekerült a karácsonyi dekoráció, az ablakok nagyon meztelennek tűntek a díszítés nélkül, ezért kitaláltam, hogy idén a tavaszi/húsvéti dekor központja nem kizárólag az étkezőasztal lesz, hanem az ablakok is. Valami olyan díszt akartam, ami vidám, s akár a nyár végéig aktuális lehet, ill. fonal az alapanyag. (főleg mert könnyen mosható!). Így esett a választásom erre a díszre, amihez ha emlékeztek pár hete már mutattam egy szuper inspirációt is.
Elkészíteni sem volt nehéz vagy hosszadalmas, a klasszikus nagyikockát (amelyhez itt van egy jól értető leírás) alakítottam át egy kicsit, majd a háromszögeket egy láncsorral kapcsoltam össze, végül pedig aprócska bojtokat csomóztam a háromszögek szabad sarkába.
A dísz előnye még, hogy azok is elkészíthetik maguknak, akik nem tudnak horgolni - a horgolt háromszögeket lehet helyettesíteni valamilyen textillel, vagy filccel (azt még beszegni sem kell!), a horgolt láncsort pedig egyszerű fonattal.
Az biztos, hogy nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel, igazi vidám, mosolygós, szivárványszínű dísz került az ablakba. És mivel van még pár szabad ablakfelület a lakásban, alig várom, hogy azokat is feldíszíthessem egy-egy horgolt függővel!


7 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon szuper lett :D
    Egyszerű és tökéletes ;)
    Már a múltkori bejegyzésednél én is valami hasonlóban gondolkodtam, már meg is vettem hozzá a fonalat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:)
      De jó, remélem blogolsz is róla, ha elkészítetted, szívesen megnézném!:)

      Törlés
  2. Igen, tervezem :)
    Már nagyon sok blogolni valóm van, majd időt is igyekszem rá keríteni :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kis helyes, kedves lett ez az ablakdísz. Egyet ki is pipálhatsz a terveid közül, jöhet a többi, csak nehogy elfogyjon a lendület. Én is hasonlóban gondolkodom, csak varrni fogom, és a falra teszem.Ki is válogattam már pár virágos anyagot,de mire a varráshoz jutnék, már nem elég a fény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Képzeld eddig egész jól haladok a tervekkel. Sőt már egy tojásfa ötlethez is beszereztem az alapanyagokat...:)
      Virágos anyagból ez a dísz biztosan gyönyörű lesz!

      Törlés
  4. Szia! Nagyon tetszik ez a girland. Üde színfoltja lehet bármilyen szobának. :) Inspirációnak mindenesetre épp jókor érkezett! Már én is nagyon érzem, hogy itt a tavasz, és ezt kihasználandó újítani szeretnék.

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.