Színátmenetes körömfestés

A aktuális pasztell mániám jegyében mikor vasárnap szokás szerint kipakoltam a körömlakkjaimat, hogy elkészítsem a heti manikűröm, ez a két szín versenyt kiabálva igyekezett felhívni magára a figyelmem. Én meg nem akartam dönteni, úgyhogy kitaláltam, hogy a kettőt variálom.
Imádom a színátmenetes körmöket, akár egy színt választok, és azt világosítom ki fokozatosan, akár két színt olvasztok egybe. Ráadásul semmi extra műszerre nincs hozzá szükség, egy szivacs (az én esetemben mosogató szivacs, bár legközelebb inkább egy tömzsibbet választok) bőven megteszi.
A manikűr elkészítése mindössze abból áll, hogy az alaplakk után két réteg alapszínt festek a körmeimre, majd a másik színből pár csíkot ráadagolok a szivacska, a festékes szivacsot pedig a körmeim végére tunkolom ütögetem. A végén fontos a fedőlakk ahhoz, hogy az egész egyben legyen, és ne látszódjanak éles határok a két szín közt.

Ti készítettetek már színátmenetes körmöt? Szívesen viseltek pasztell színeket?


5 megjegyzés:

  1. Próbáltam már ilyet kreálni magamnak, de valahogy nem sikerült összehozni. Természetesen ennek ellenére nem tettem le róla, hogy egyszer összehozom. :)
    A pasztell színeket pedig nagyon szeretem, jelenleg éppen a tejeskávé-barnába (nem tudom az árnyalat "hivatalos" nevét) vagyok szerelmes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esetleg ha legközelebb kipróbálod, próbáld nagyon tömzsi szivaccsal (egy csomó tutorial azzal mutatja), úgy tűnik, azzal könnyebb felvinni a festéket. Legközelebb szerintem én is azzal csinálom, mert ezzel a szivaccsal több réteg is kellett, és épp hogy nem lett túl vastag és "elálló" a rózsaszín réteg.
      A tejeskávé-barna körmöket én is imádom! A pinteresten az Essie és OPI fotókon ezek az árnyalatok mindig olyan kívánatosak.:)

      Törlés
    2. Köszi a tippet. Viszonylag lyukacsos szivaccsal csináltam, lehet, hogy az volt a gond. Na, majd legközelebb. :) Pont tegnap voltam manikűrösnél, úgyhogy a lakkozással egy darabig nem lesz gondom.:)

      Törlés
  2. kis aranyos lett :) én már hónapok,sőt lassan 1 éve halogatom elkészíteni, nem tudom miért, pedig annyira tetszik :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Akkor épp itt az ideje, a tavaszhoz illik ez a manikűr.:)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.