Gyerünk katicák!

Szerda délután kivételesen előbújtak a napsugarak, én pedig úgy döntöttem ennek örömére, hogy a leghasznosabb időtöltés egy kis D-vitamin szipolyozás lenne. Persze ha kisüt a Nap, bennem egyből felötlik az üssünk két legyet egy csapásra gondolat, ezért fényképezőgéppel felszerelkezve indultam neki a jó időnek. A kertben keresgéltem épp pár bimbózó tulipánt (még sajnos csak a zöldjük látszik), mikor észrevettem, hogy az egyik bokor alatt egy hatalmas raj katica dorbézol. Olyan gyönyörű pillanat volt ez - ahogy egy kupac piros pöttyös igyekezett hozzám hasonlóan magába szippantani a meleget. Volt, aki a nagyobb kavicsokon napozott, mások a bokor ágain süttették a hasukat, s még randevúzó párocskákat is lehetett látni. *pirul*:)



6 megjegyzés:

  1. Azt a mindenit! De jó ilyet látni ezen a zord-mord hétvégén. Nagyon édesek lehettek, ennyien együtt egyszerre :)))
    Köszi, ez a látvány igazi kis melegítő!
    Jöjjön már végre ide is az a tavasz!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon aranyosak voltak! Örülök, hogy segítettek kicsit hangulatot oldani a képek!:)

      Törlés
  2. Nagyön jól esik a lelkemnek ez a sok kis pettyes bogárka látványa! Szuper képeket készítettél! Van remény, hogy lesz még tavasz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon reménykedem benne, jöhetne már a jó idő!:)

      Törlés
  3. Jajdenagyonjóóóó! Hajrá, katicák, hajrá, tavasz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! És jó, hogy itt vagy újra Anna, hiányoltalak mostanában!;)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.