Kitűző nyereményjáték! (lezárult)

Mivel nem csak én, de a visszajelzéseitekből ítélve ti is élveztétek a filc kitűzőkkel foglalkozó minisorozatot, szeretnék valamit visszaadni nektek abból a rengeteg kedvességből, ami felém sugárzik itt nap mint nap a komment szekcióban. Köszönöm mindenkinek, aki az elmúlt hónapokban velem tartott, elmondta a véleményét, hozzáadta a saját ötleteit egy-egy bejegyzéshez! Ennek örömére adok egy kicsit a karmának, és játszunk. Kisorsolok egy olvasót, aki a négy kitűző közül kiválaszthatja a kedvencét, amit aztán postázok neki. Az egyetlen feltétel, hogy a blog állandó olvasója légy.
A játékban való részvételhez nincs másra szükség, mint kitölteni az alábbi űrlapot - a neved, e-mail címed és az a név szerepeljen rajta, amivel követed a blogot. (a facebook vagy az állandó olvasó címke az oldalsávban a jelenlegi két lehetőség, ezek közül lehet választani) Plusz nyerési lehetőségért a bejegyzést megosztani is ér, bár nem kötelező! (haragudni semmiképpen sem fogok érte!;) Jelentkezni a játékra csak egyszer lehet, az adatokat reklám célra nem használom fel, harmadik félnek nem adom ki.
Jelentkezési határidő: március 15. 16.00 óra
A nyertest március 17-én hirdetem ki, a neve ennél a bejegyzésnél lesz olvasható, illetve e-mailben is felveszem vele a kapcsolatot.

Senki ne szégyenlősködjön, gyertek játszani!:)
Ha pedig szeretnétek részt venni a következő minisorozat témájának döntésében, az oldalsávban szavazhattok. Eddig elég szoros a küzdelem!

A nyertes pedig: Sári Zsófi, gratulálok!:)

8 megjegyzés:

  1. Ha "hivatalosan" még nem követem a blogot, de mostantól igen, akkor játszhatok? Jó helye lenne nálam a bagolynak (meg a többieknek is : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát persze, hogy játszhatsz! Itt vagy Te már ideje.:)

      Törlés
  2. Kedves Tanítómesterem!
    Elárulod majd Nekem, hogy hogyan szerkeszted a blognak ezt a játékos részét?

    Szívesen játszanék, de nem veszem el a lehetőséget másoktól, akik esetleg nem tudják elkészíteni ezeket a kis szépségeket.
    Egyébként a sorozatod tényleg nagyon jó volt, csinálj ilyet máskor is, mert engem nagyon inspiráltak. Ezek a kis filcfigura ötletek térbe lógatva egy önálló dekorációt fognak képezni a falunk Gyerekház projektjében, aminek rám van bízva a tervezése. Ezúton is köszönöm az alapötletet, mert Tőled kiindulva gondoltam tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, irulok pirulok. Örülök, hogy ennyivel segíthettem.
      A blog játékos kérdőívére gondolsz? A google docs-ban lehet elkészíteni (docs.google.com). A google fiókoddal tudsz bejelentkezni, ha pedig elkészítetted, a kapott html kódot kell a bejegyzésbe bemásolni.
      Ha konkrétabb segítség kell nyugodtan írj e-mailt!:)

      Törlés
  3. Szia! 2 kérdésem lenne a játékkal kapcsolatban:
    1. Hol lehet megosztani? Milyen felületekre gondolsz? Mert pl. ha a Facebook-on osztom meg, akkor nem tudok linket mutatni (vagy legalábbis nem látok).
    2. A tagoknál Pillecukor néven vagyok, de hozzászólni Orbán Szilvi néven szoktam. Melyiket írjam be? :))

    Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Ott osztod meg, ahol szeretnéd. (nem kötelező!) A blogodon bejegyzésként, vagy a blogod oldalsávjában, a twitteren, facebookon, stb. Ha a facebookon osztod, és a megosztás dátumára kattintasz, megkapod a linket.
      2. A Pillecukor jó lesz, ha azzal követsz.
      Én köszi, hogy részt veszel!:)

      Törlés
    2. Köszönöm a választ :) Végülis tegnap regisztráltam a játékra, de nem linkeltem be a megosztási linket, mert akkor még nem tudtam, hogy hogy kell :) De már miután regisztráltam, elolvastam rendesen a felhívást és akkor megtaláltam a válaszokat a kérdéseimre :)) Figyelmetlen voltam, bocsi :)
      Örülök ennek a játék lehetőségnek, nagyon tetszettek a kitűzők, bármelyiket szívesen elfogadnám :))
      Gratulálok hozzájuk, jómagam nagyon kevés kézügyességgel vagyok megáldva :(

      Törlés
  4. Köszönöm a lehetőséget és a csodás nyereményt!!!! :-)
    (várom a postást...)

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.