Heti felfedező

A héten mintegy két hónapos kihagyás után végre ismét felhúztam a futócipőmet és nekieredtem róni a köröket. Hihetetlenül felszabadító élmény számomra a szabadban sportolni, főleg két havi négy fal közé zárt ugribugri után. Nem számít, hogy ekkora kihagyás után már a harmadik focipálya körben ki akart szakadni a tüdőm, vagy hogy olyan szél süvített, hogy idővel nem éreztem az ujjaimat. Mert ezen apró kellemetlenségek közben is éreztem, ahogy az adrenalin szinte visongva szabadul fel bennem, és bár fáradtan, de hatalmas vigyorral az arcomon értem haza az edzésről. Jó, hogy itt vagy március!:)
Ti mit élveztetek a héten a legjobban?
1. Alapjáraton imádom a viccesen inspiráló szövegek, főleg ha még ilyen gyönyörű grafika is társul hozzájuk. A Daily Dishonesty blog készítője pedig minden napra tartogat az olvasói számára valami frappáns füllentést, amin jókat lehet kuncogni.
2. Ez a technika, a ragasztószalagra áthelyezett kép (tudja valaki a pontos nevét?) nagyon egyedi, szerintem valamikor én is kipróbálom.
3. Luca 365-ös fotó kihívására készült képei fantáziadúsak a javából!
4. Heva tegnapi horgolt kokárdás ötlete azonnal levett a lábamról. A minta nagyon egyszerű, az eredmény pedig igazán egyedi.
5. Tavasszal mindig igazi gyümölcsturmix láz lesz rajtam úrrá, úgyhogy ezt a datolyás-banános turmixot fel is véstem a kipróbálandók listájára.

Ha szeretnétek még több érdekes képek, ötletet, alkotást látni, a korábbi heti felfedezőket ezen a linken megtekinthetitek. Illetve ha van kedvetek, az oldalsávban szavazhattok a márciusi-áprilisi minisorozat témájára!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.