Januári playlist

A hideg, téli idővel egyetemben lassan nálam is felváltják a korábbi hónapok pörgősebb ütemeit a lassabb, bágyadt hangulatú melódiák. Tulajdonképpen semmi újdonság, a szokásos, milliószor meghallgatott dalokat hallgatom újra még az egymillió egyedik alkalommal is. Az esti takaró horgolás, írogatás, olvasgatás közben ezek esnek jól igazán a léleknek.
1. Bon Iver - Skinny love
2. Benjamin Francis Leftwich - Atlas Hands
3. Daughter - Tomorrow
4. Virtuosi Italiani - Life
5. The Civil Wars - 20 Years

Lassú január by Niki on Grooveshark

6 megjegyzés:

  1. Nagy a csend, mi újság? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Munka, élet, influenza, stb... hamarosan jövök vissza blogolni, remélem! Már csak az energiát gyűjtöm hozzá. Köszi az érdeklődést, jól esik!;*)

      Törlés
  2. Hahó! Úgy hiányoznak a postjaid, remélem minden rendben veled! Én mindig várlak vissza :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zóra, köszi, hogy gondolsz rám!!!!!!!!!!! :*)
      Mostanában gyakran ötlettelennek érzem magam, és valahogy a blogolás sem kívánkozik ki belőlem. Pedig már annyiszor megfogadtam, hogy akkor most csak leülök és írok...aztán mégsem lett belőle semmi. De nem áll szándékomban végleg leállni a bloggal, csak szerintem pár dolgon változtatnom kellene, hogy újra lelkesedni tudjak iránta!:)

      Törlés
  3. Szia, Niki! Nekem is hiányzik ám a blogod! Kívánom, hogy térjen vissza a lelkesedésed mielőbb. :) Mi itt vagyunk és leszünk! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó Anna, köszi! :*) A jó idővel/elég fénnyel arányosan szerintem lassan visszatér belém a blogoló érzés! Pedig nem is akartam ám ilyen hosszú szünetet tartani, januárban azt gondoltam, hogy 1-2 hét pihi, aztán újult erővel folytatom...erre hirtelen május lett!:D

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.