Horgolós csacsogás

Régóta őrizgetett vágyam volt, hogy horgoljak magamnak egyszer egy takarót. De mindig lebeszéltem magam a dologról, mondván, hogy túl időigényes, túl sok fonalat eszik meg, s ezáltal túl drága, és egyébként sincs szükségem még egy plusz takaróra. Ezen indokok egytől egyig igazak is, csakhogy én híres vagyok arról, hogy sutba dobva a józan észt megyek a saját fejem után. Ugyanis vágytam egy ilyen nagy projektre, amibe jól beleburkolhatom magam, s amivel elszórakozhatok hideg téli estéken. 
Ennek örömére Karácsony előtt bevetettem magam a fonalboltba, s vettem egy hatalmas szatyornyi tört fehér, szürke és tengerész kék buci fonalat (ebből a vaskos fonalból sajnos szomorúan gyér volt a színválaszték, ezért lett végül ez a hideg tónusú, kicsit talán skandináv stílusú színkavalkád), majd a szabadság alatt nekiduráltam magam, s rögtön el is fogyasztottam 8 gombolyagot pár sorozatepizód meg karácsonyi film bedarálása közben.
Mióta január elején újra megkezdődött a munka, lényegesen lassabban haladok a takaróval, de azért lassan de biztosan készül az óriási nagyi kocka. Közben arra is rájöttem, hogy ez a forma annyira nem illik az én ágyamra, ezért ezt a darabot nekiajándékozom anyának, magamnak pedig csinálok helyette egy fekete fehér kockás takarót, számításaim szerint valamikor február környékén. Csak mellesleg jegyezném meg, hogy azt hiszem nagy bajban vagyok, ez a takaró horgolósdi ugyanis rettentően addiktívnak bizonyul és azt hiszem soha többé nem leszek képes leállni vele. Hajajaj...

Ti készítettetek már horgolt vagy kötött takarót? Ha igen, meséljetek, milyen mintát, színeket használtatok??


5 megjegyzés:

  1. Azta, ez igen! Ügyes vagy! Majd egyben is megnézhetjük? Szívesen látnék egy ilyet az ágyamon, de nem túl reális álom, hogy készítsek magamnak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen persze, ha végzek vele feltétlenül lefotózom egyben is!:)

      Törlés
  2. Ügyi vagy! A 10 éves tervemben benne van a horgolás is, de még enm jutottam oda. Csak gyűjtöm pinteresten az ötleteket :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz! Nekem a színe is tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Most akadtam a blogodra, érdekes, színes, tetszik :-). Ezzel a takaróval nem kis fába vágtad a fejszédet, mekkora lesz? Én csak egy babatakarót készítettem kb. 80x80 cm( lent ). Horgoltam autózás közben, vonaton, orvosi rendelőben, ülve, állva, fekve, félálomban...egyszer-kétszer meg is gyűlt a bajom a szemszámokkal. Milyen fonalat használsz hozzá?
    http://lanceszterlanc.blogspot.hu/2014/02/babatakaro-es-felcipo.html

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.