Saját készítésű ékszerek

Észrevettem mostanában, hogy egyre jobban működnek, ill. egyre jobban élvezem a havi terveimet. A fotós témák gyakorlatilag már rutinszerűen működnek, többnyire alig várom, hogy kiszabaduljak a négy fal közül, és eleget tehessek az adott kihívásnak. A növénykés projektem is szépen alakul (hamarosan bejegyzés is lesz róla!), valamint ez az ékszeres ötlet is szupernek bizonyult. Érdekes, mert elég volt 3-4 új darabot készítenem, s rögtön úgy éreztem, hogy bár apró, komoly alakításokat voltam képes eszközölni a ruhatáramon anélkül, hogy kisebb anyagi csődöt okoztam volna a pénztárcámnak.
Egy-egy ékszer készítésénél gyakran a színek azok, melyek számomra meghatározzák a végső eredményt. Első lépésként a kezembe veszek egy anyagot - filcet, fonalat, gyöngyöt, gombot stb. - és annak az adott anyagnak a színe az, ami a továbbiakban irányít. A szín stílusa valahogy hozza magával a formát, és azt is, hogy melyik blúzommal, ruhámmal hogyan fogom tudni alakítani, harmonizálni.
Az fenti fülbevalóknál például a világos filceket készítettem elő elsőként, majd az árnyalatok valahogy megkövetelték maguknak a gyöngyöket. A barack színűnél szerintem a lila nagyon jó ellensúlyt jelent, míg a rózsaszín esetében a türkiz csak még inkább kiemeli a pink lágyságát.
A karkötő párosnál ez a bronz színű gomb volt az, amit már millió éve fel szerettem volna használni valamire (még Andiamo ajándékozta őket nekem), s pár maradék gyönggyel épp egészet alkottak.
A gyűrű pedig az idei pasztell/türkiz/menta mániám eredménye.


Ha tetszett ez a bejegyzés, s a következőkben is szeretnél időben értesülni a frissekről vagy csak szívesen tartanád velem más platformokon is a kapcsolatot, megteheted:


8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek és különlegesek a fülbevalók. A karkötők és a gyűrű is tetszik. Nagyon jó kis vidám színek.

    VálaszTörlés
  2. Végre lassan visszaállok a normál kerékvágásba így bekukucskáltam már ide is :) nagyon tetszenek az ékszerek, ilyen gyűrűm nekem is van csak egyszínű és imádooom :)

    VálaszTörlés
  3. Óh, az a gyűrű milyen cuki :)

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.