Csináld magad - ecsettartó dekor tapasszal

Évek óta gyűlnek már az ecseteim - köszönhetően a soha nem múló festegető-átalakító mániámnak. Az ecsetek pedig csak tengődnek a lakásban mindenfelé, tolltartókban, dobozokban, néha a fürdőben is szárad egy-egy, amivel a családomnak valószínűleg rendesen az agyára megyek. Régóta terveztem már, hogy kellene nekik valami helyet találnom vagy csinálnom mindenki lelki békéje érdekében, de persze a dolog csak tolódott.
Na már most - továbbgondolva a dolgot -, ha azt mondom hogy szeretem az újrahasznosított tárolókat, szerintem senkit sem lepek meg. (Emlékeztek még a papírzsepi tartóra vagy a fonalas dobozkámra? Az elkészültük óta is napi szinten használom őket) Úgyhogy mikor a Coloring tape webshop megkeresett a múltkori inspirációs bejegyzés után, hogy lenne-e kedvem készíteni velük pár dekor tapaszos kiegészítőt, egyből tudtam, hogy mi lesz a szerencsés átalakításra vágyó áldozatom. Üresen tengődő befőttesüvegekből sosincs hiány, úgyhogy ez a rész adott volt, ráadásul épp nemrég horgoltam meg egy kupac apró rózsaszín virágot forma-1 nézés közben, amikkel nem igazán tudtam mit is csináljak, úgyhogy az is kapóra jött. Nem kellett sok matekozás, és már meg is volt az ötlet.
Így készítettem el a tárolót:
Három csíkban áttekertem az üvegen a ragasztószalagot. Ez egy elég odafigyelős és türelmet igénylő rész, mivel a ragasztó könnyen gyűrődik, ha nem egyenletesen húzzuk. (Tipp: mielőtt nekilátunk ragasztani, centivel mérjük ki pár ponton, hogy merre is akarunk haladni ragasztás közben, így kisebb annak az esélye, hogy vissza kell bontani az egészet.)
Ezután a rózsaszín fonalamból horgoltam egy az üveg tetejét kétszer körbeérő láncsort, majd a láncsorra kötöttem a virágot. Voilá, kész is. Persze azok se essenek kétségbe, akik valami hasonlót szeretnének készíteni, de nem tudnak horgolni. A láncsor könnyen helyettesíthető sima fonattal, a virág helyett pedig egy pom-pom, filcdísz, vagy egy papírból kivágott idézettel ellátott kártya is szuperül mutat.
Ja és a legjobbat a végére hagytam: emlékeztek, hogy a múltkori bejegyzéskor kérdeztem, hogy tudtok-e bármilyen akcióról vagy olcsóbb lehetőségről washi tape kategóriában? Na, a Coloring tape oldalán folyamatosan vannak egész jó akciók (érdemes emiatt egyébként a facebook oldalukat is figyelni), ráadásul nem csak online lehet tőlük vásárolni, országszerte pár boltban is megcsodálhatók ezek a színes tekercsek.

Ha tetszett ez a bejegyzés, s szeretnél időben értesülni a frissekről vagy csak szívesen tartanád velem más platformokon is a kapcsolatot, megteheted:




7 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerült! Csak egy halk, mindenféle türelmetlenkedéstől és rosszindulattól mentes kérdés: hogy állsz a horgolós videókkal? :) Most megint nagyon megjött a kedvem, és csak benned bízhatok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igyekszem, ígérem! Mostanában ismét jobbak a fények (télen akárhányszor nekiveselkedtem sehogy sem tetszett az eredmény), úgyhogy megpróbálom rávenni magam a dologra. (tudod, a kamera szégyenlősség nem akar elmúlni, de le fogom küzdeni!):D

      Törlés
  2. nagyon klassz ötlet és megvalósítás :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szuper lett. Az én ecseteim szintén befőttes üvegekben vannak, de nálam, már az üveg is tiszta festékes, így kár lenne, ilyen szépbe öltöztetni :) :)

    Addig is nézz át hozzám egy picit ;)

    VálaszTörlés
  4. Valahogy kikerültél az olvasó listámból (talán a névváltoztatás miatt?), de kezdett hiányérzetem lenni. :D Szuper lett ez a dekor szalagos megoldás, már én is olyan régóta szemezgetek velük! :)

    VálaszTörlés
  5. Ó, milyen jó lett, ez nagyon kreatív! :) Én egyszer olyat láttam, hogy a befőttes üveg préselt falevelekkel volt bevonva - bár az mécsestartó volt - de nagyon szépen nézett ki, amikor meggyújtották benne a mécsest :)

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.