Indul a hét

Gyönyörű, szabadban bóklászós, fagyievős hétfőt midenkinek! Ti is legalább annyira örültök a jó időnek, mint én? Tudom, néha valószínűleg úgy hangzom, mint egy beakadt lemezjátszó - állandóan az időjárással jövök. De a reggeli napsütéstől, a kertben nyíló jácintoktól, a kamikaze stílusban röpködő madaraktól úgy érzem ki tudnék ugrani a bőrömből. Minden heti teendő azonnal ezerszer egyszerűbbnek és stresszmentesebbnek tűnik. S ha már a stresszmentesnél tartunk, a múlt héten sikerült leadni a szakdolgozatot (hála a jó égnek, már kezdtem bebábozódni), úgyhogy az élet ismét kicsit rózsaszínebbnek tűnik.
Ami a heti terveimet illeti, jó lenne kicsit újra több időt tölteni főzőcskézéssel, mostanában ugyanis nem készítettem jószerivel semmi újat. Aztán szeretnék horgolni valamit, például ideje lenne készülődni anyák napjára; igyekszem beiktatni egy kis mozgást a szabadban, lehetőleg fotózással körítve, ill. van egy titkos projektem is a hétre, valami nagyon izgalmas.:)

Ti milyen hétnek néztek elébe? Miket terveztek?
hangulat: jókedvű
mostanában ezt hallgatom: The Oh Hello's - Trees; igazi tavaszi dal
mostanában láttam: a hétvégén megnéztem a Zero dark thirty c. filmet Jessica Chastain-nel, és nagyon tetszett!
mozgás: futás, mi más?!
ideje lenne: egy fodrászlátogatást és egy kis turizást ideje lenne beiktatni


Ha tetszett ez a bejegyzés, s szeretnél időben értesülni a frissekről vagy csak szívesen tartanád velem más platformokon is a kapcsolatot, megteheted:


6 megjegyzés:

  1. Szombaton végre kiteregethettem a ruhákat! :)
    Turizni én is megyek holnap, csak el ne felejtsem, a másik tervem, hogy a héten elolvassam Máraitól A szegények iskoláját.

    VálaszTörlés
  2. A heti terv: Bp. minél több pontjára eljutni délutánonként, sétálni és fotózni, élvezni, hogy már egy éve itt élek :)
    És főzni még levest (a zellerkrém már kipipálva, most jöhetnek az egzotikusabbak), meg szorgalmasan interjúkra járni, hátha...
    És sportolni valamit, mindennap.

    VálaszTörlés
  3. Sport, tanulás, séta, csak úgy élvezni a napot, tervezgetni a nyaralást, hétvégén bringatúrázni, varrni, kreatívkodni....ezek a tervek a hétre :-)

    VálaszTörlés
  4. Szia, Niki, már nem lesznek többé Indul a hét-posztok? :O Annyira, annyira szerettem őket, hozzátartoztak a hétfőimhez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legyenek újra?? Nekem is hiányoznak ezek a bejegyzések néha, szerettem, hogy azáltal, hogy összeírom a teendőket, egy kicsit összeszedettebben indul a hét. Ráadásul talán segítene visszalendülni az aktívabb blogolásra. Köszi, hogy említetted Anna, kívánságod számomra parancs!:D

      Törlés
  5. :)) Juppíííí! Köszönöm!

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.