Podcast ajánló

Ha jól emlékszem olyan 3-4 éve hallottam először a podcastokról, melyeket azóta is nagyon szívesen hallgatok, az utóbbi időben akár naponta többet is. Valahogy teljesen felváltotta számomra a rádióhallgatást, méghozzá azért, mert így végre én magam tudom kontrollálni mikor milyen műsort hallgatok a hangulatomnak megfelelően. Arra gondoltam, hogy összeszedem a 3 kedvencemet, hátha ti is épp igényes, szórakoztató, gondolkodásra késztető hallgatnivalóra vágytok.

1. Lori Harder - Earn your happy
Ez a gyönyörű, nagyon szuggesztíven beszélő fitness lady hétről hétre olyan nőket és férfiakat hív meg a műsorába, akik egytől egyig szuper dolgokat értek el az életben, méghozzá kemény munkával és kellő önbizalommal, önhittel. Nagyon inspiráló hallgatni ezeket az embereket, és azokat az epizódokat is, mikor Lori beszél az önbizalomról, céltudatosságról, tervezésről és kreatív közösségépítésről. Az egyik kedvenc epizódom ez a beszélgetése ill. az egyik legutóbbi, a férjével közös epizód, ahol a 2017-es céljaikat osztották meg a hallgatósággal.

2. Elise Blaha Cripe - Elise gets crafty
Elise egy kicsit olyan számomra, mint egy barátnő. Hosszú hosszú évekkel ezelőtt kezdtem olvasni a blogját, majd mikor átnyergelt az írott formáról a beszédesebb fajtára, oda is örömmel követtem. Elise is többnyire vendégekkel beszélget, kreatív alkotókkal (például Ali Edwards és Sarah Benning és Julie Ann), akik megosztják velünk a kreatív pályájuk alakulását, a sikereiket, tapasztalataikat, az alkotó élet(pálya) hétköznapi mozzanatait. Érdekes látni, hogy bloggerek, fotósok, könyvkészítők és horgolók hogyan alakítják a munkájukká a szenvedélyüket.

3. Paleo Women Podcast
Szerintem még nem meséltem nektek, de az elmúlt másfél-két évben áttértem egy sokkal egészségesebb életformára, ill. étrendre. Nem tartom magam ugyan konkrétan semmilyen diétához, viszont igyekszem minél több helyről ötleteket gyűjteni. Ennek fényében keresgéltem az podcast alkalmazásom életmód kategóriájában, mikor rátaláltam ennek a szuper párosnak a műsorára, akiket azóta is egy szinte vallásos megszállottsággal hallgatok. Rettentő jó a stílusuk, viccesek, okosak és nem mellesleg bármilyen témáról is beszélnek, nagyon alaposak. Ha érdekel benneteket a testképről, pcos-ről, cukor függőségről vagy éppen fitnessről szóló eszmefuttatás, akkor ajánlom őket figyelmetekbe.

Ez az ajánló egyelőre ennyire, de biztosan visszatérek még a jövőben is erre a témára, mert rengeteg podcastet hallgatok a hétköznapokban vezetés közben, házimunka vagy éppen edzés ideje alatt, hasznossá téve ezzel az üresjárataimat.

Ti szoktatok podcastet hallgatni? Ha igen, melyeket? Esetleg magyarul hallgattok-e olyan műsort, melyet ajánlanátok nekem?

Ha a bejegyzéseimen túl is szívesen tartanád velem a kapcsolatot (aminek én nagyon örülnék!!), akkor az alábbi helyeken egyszerűen megteheted: 
youtube// facebook // instagram // bloglovin




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.