Heti felfedező

Bár én december elejéig azért igyekszem visszafogni itthon az ünnepi készülődést - legalábbis az intenzív formáját -, az internet már túltelített a különböző ünnepi díszekkel, ajándékcsomagolással és mikulásos sütikkel zsúfolt oldalakkal. Így maradjon az ember közömbös decemberig! 
1. Észrevettétek már, hogy ha valahol társaságban megemlítitek a gyerekkori csoki adventi naptárakat, mindenki elkezd vadul bólogatni és a saját gyerekkori élményeit mesélni? (én is!) Nahát, mára már kinőttem azokból a csoki naptárakból, de azért még én is szívesen számolok vissza Szentestéig, főleg ha a naptár egy ilyen vagány és egyedi alkotás gyufáskatujából, amit nem mellesleg roppant egyszerűen el lehet készíteni (a linken egyébként 11 naptár ötlet közül lehet válogatni, érdemes végignézni őket!)
2. A Varázspálca blog írója egy igazán aranyos mézeskalács figurát gyártott nemrég, képtelen vagyok betelni vele.
3. A múltkori kötött takaróhoz illene ez a horgolt szőnyeg

4. Ez lenne a híres neves spiced chai tea latte - még soha nem próbáltam a fekete teát tejjel (tudom, tudom, melyik bolygón élek?), de ez a recept annyira jó hangzik, hogy valószínűleg még az ünnepek előtt tesztelem
5. Azoknak, akik nagy családdal ünneplik a karácsonyt, nem árt ha előre felkészülnek, és legyártanak mindenkinek személyre szólóan ilyen tobozba foglalt ültetőkártyákat. Igazi ünnepi különlegesség!

Még egy kis plusz:

- Berta vagyány statement nyakláncokat gyűjtött össze a blogján

- Szilvi gyönyörű fotókat osztott meg a blogján Yorkshire Dales Grassington Woods-ról

- nagyon ötletesek ezek a régi cd vagy dvd darabokkal díszített karácsonyfa díszek

- ezek a mintás körmök pedig egyenként is remek inspirációként szolgálhatnak körömdíszítéskor

2 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves Tőled, hogy engem is megemlítesz ebben az összeállításban.Tetszik, csinálj még sokat. Ami a fűszeres teát illeti,mindenképpen próbáld ki és tejjel természetesen. Nemrégiben volt szerencsém megkóstolni mikor egy pakisztáni családnál voltunk vendégségben. Azóta minden nap iszom egyet.Mivel nem sikerült normális receptet találni hozzá, megvettem inkább a boltban, de ezt én is kipróbálom.Ebben a teában kimondottan jó a tej szerintem a többibe mi sem rakunk.Amióta Angliában kalandozunk, mindig van nálam citrom pótló.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tervezem, hogy lesz minden héten ilyen rovat, az pedig, hogy Te is bekerültél nem meglepő, hiszen nagyon tetszett a posztod és képek.
      A fűszeres tea recept pedig remélem mindkettőnknek beválik!:)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.