Horgolt virágot ékszernek!

Imádok észkereket hordani, ehhez kérdés sem férhet. Viszont észrevettem, hogy minél idősebb vagyok, annál inkább az egyedi kiegészítők felé tendálok. Persze engem is vonzanak a butikokban és plázákban kipakolt csilli-villi ékszertornyok, mégsem veszem meg őket soha, inkább elkészítem a sajátom.
A legutóbbi kreálmányaim a horgolt virágokból készült fülbevalók, melyeknek nagy-nagy előnye, hogy az ember bármilyen fajtájú virágot is tud horgolni, szinte mind nagyon jól mutat ékszerként. A lehetőségek száma pedig végtelen, millió mintát lehet találni akár a neten, akár horgoló könyvekben.

Az én kedvencem ez az apró, egyszerű ötszirmú virág, melyet egy-egy gyönggyel remekül fel lehet dobni valamilyen hozzá illő színben, és voilá, kész is a fülbevaló. Ilyennel tuti nem jön szembe velünk senki sem az utcán, ráadásul ha valahol megemlítjük, hogy mi készítettük, még pár dicséretet is bezsebelhetünk vele.;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.