Csináld magad - gyönggyel díszített gallér

A turkálózás legfőbb vonzereje számomra a pénzspórolási lehetőségeken túl is az egyediség. Nincs jobb érzés annál, mikor elmegyek egy hatalmas üzletbe, ahol a ruhák többnyire épp abban az árkategóriában mozognak, amit én preferálok, és önfeledten kutatva a választék közt, igazi kincsekre lelek. Sokszor olyan érzésem van egy sikeres turizás után, mint egy vadásznak, aki hosszú, türelmes várakozás után végre elejtette azt a vadat, mely után már hónapok óta kutatta az erdőt.
Vannak olyan alkalmak is, mikor találok egy olyan darabot, amely bár teljesen nem elégíti ki az igényeimet, viszont rengeteg lehetőséget rejt magában. Lehet vele játszani, feldobni kiegészítőkkel, átszabni, hozzá toldani; a lehetőségeknek tényleg csak a fantáziánk szabhat határt.
Ez a blúz is egyike azon zsákmányoknak, melyet már évek óta viselek, bár sosem voltam teljesen elégedett vele. Átlagos fehér blúz, egy mintásabb szoknyával vagy blézerrel tökéletesen megfelel, de mégis csak kívánkozik rá valami plusz.
Az átalakításnak pedig pont most jött el az ideje – mostanában ugyanis rengeteget álmodozom az olyan blúzokról, melyeknek gyönggyel (vagy szegeccsel, flitterrel) van díszítve a gallérja, s egy vastagabb pulóver alá húzva egyből különlegessé teszi a megjelenésünket.
Szóval úgy döntöttem, készítek magamnak egyet.
Első lépésként kiválogattam egy kupac kis méretű, árnyalatban összeillő gyöngyöt. Fehér cérnát választottam a felvarrásukhoz, mert az passzol leginkább a blúzhoz. A gyors előkészület után nem kellett mást tennem, mint egyesével felvarrni a gyöngyöket, mindegyiket duplán átfűzve, hogy szilárdan a helyükön maradjanak. A gallár elejére helyeztem a legtöbbet, s hátrafelé haladva ritkítottam a mintán egészen a vállrészig, így egyrészt nem tartott a végtelenségig a projekt, másrészt pedig ilyen formában sokkal jobban tetszik a díszítés. Hátulra már nem tettem gyöngyöket, bár aki szeretne, nyugodtan tegyen!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon tetszik! A turis résszel pedig nagyon egyetértek! :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Niki! Épp a blogomon a gyöngyökkel díszített gallér volt az egyik bejegyzésem témája, így ha nem gond, belinkeltem a te blogod oldalát:) Üdv,Timi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Timi! Dehogy gond, épp ellenkezőleg, nagyon szépen köszönöm az említést! Megyek is, és megnézem a bejegyzésed.:)

      Törlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.