DIY - pom pom díszítésű szürke póló (+videó)


Imádom az egyedi, újrahasznosított ruhadarabokat, meséltem már nektek?!?
Régóta kallódott ez a szürke, egyszerű póló a szekrényem mélyét. Talán egyszer volt rajtam az egyik virág mintás szoknyámmal, mellyel egy fokkal kevésbé volt unalmas, de aztán akárhányszor a kezembe került túl uncsinak találtam, így végül sohasem viseltem. Egészen mostanáig. 
A legutóbbi szanálás alkalmával eldöntöttem, hogy vagy felturbózom kicsit, vagy megszabadulok tőle, s mivel tudjátok mennyire lázba hoz egy-egy új diy projekt gondolata, ezért egyértelmű, hogy az előbbi mellett döntöttem.
Na és akkor a pompom mániámról még nem is szóltam. Talán ti is észrevettétek, hogy idén tombolnak a pompomok, aminek én rettentően örülök, mert mindig is az egyik legkedvencebb dekorációs elemem volt. Tudjátok milyen szoros a kapcsolatom mindennel, aminek az alapja a fonal...

A póló díszítésének a menete nagyon egyszerű, ha ti is szeretnétek készíteni magatoknak, ajánlom figyelmetekbe az alábbi videót, ahol lépésről lépésre megmutatok mindent.
****
Ha kíváncsi vagy azokra a kreatív infókra, háttér fotókra, előzetesekre, ajánlatokra és inspirációra, melyeket kizárólag a hírlevelem olvasóival osztok meg, akkor mindenképpen iratkozz fel! 1-2 hetente küldök egy baráti levelet, tele értékes tartalommal.

Iratkozz fel a hírlevelemre!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.