Apró virágos papír koszorú ajtóra

Nincs annál jobb érzés, mint mikor az ember egy hosszú, fárasztó nap után hazaérkezik, s rögtön a bejárati ajtónál valamilyen vidám, színes dolog fogadja.
Az egyik őszi tervem volt, hogy a bejárati ajtóra készítek egy igazi őszi hangulatú kopogtatót, vagy ahogyan én hívom, családüdvözlőt. Mivel nemrég találtam a helyi papírboltban egy virág formájú lyukasztót, kérdés sem férhetett ahhoz, hogy valamilyen módon azt használjam a legújabb kreatív projektemhez.
Tény, hogy ez a koszorú nem úgy fog bevonulni az alkotók világtörténelmébe, mint a világ leggyorsabban elkészíthető alkotása. Beletelt pár hétbe, mire kivágtam a virágokat, majd kettesével beszurkáltam a hungarocell koszorú alapba a milliónyi papír virágot. Jó kis program volt esténként egy-egy film mellett ezzel szöszölni.
 Azért, hogy az egésznek adjak egy kis dimenziót, arra is odafigyeltem, hogy az egyes színeket felváltva rögzítsem a koszorúhoz; minden egyes réteg két színből tevődik össze. Végül a koszorú teljessé tételéhez még két fa kiegészítőt is felrögzítettem az alapra - az édes otthon feliratot és a házikót.

És, voilá, lőn színes őszi kopogtató. Az tuti, hogy benne van a top5 kreatív alkotásom csoportjában.

Ha a bejegyzéseimen túl is szívesen tartanád velem a kapcsolatot (aminek én nagyon örülnék!!), akkor az alábbi helyeken egyszerűen megteheted:
facebook // instagram // bloglovin

Illetve, ha úgy gondolod, hogy van olyan ismerősöd, barátod, akit érdekelne ez a bejegyzés, megköszönném, ha megosztanád velük is!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.