Lakás dekor - Horgolt terítő és szárított levendula

A legjobb ötlet, amit csak apa kieszelhetett idén, az a levendulák ültetése volt. Nemcsak a sziklakert lett tőle színesebb és illatosabb, de én is egész nyáron rájárhattam a virágzó bokorra, s óriási csokrokban szüretelhettem az egyik kedvenc virágom.
A csokrok most már jó pár hete száradnak, így épp itt volt az ideje egy állandó helyet keresni nekik. Éppen kapóra jött az új terítőm, amit az olimpia alatt horgoltam, a kettő ugyanis szerintem nagyon jó szín kombót alkot, és szinte könyörögtek, hogy a komódomra kerüljenek. Én pedig nem akarok semmi jó elrontója lenni...
Azt szeretem egyébként a levendulában - azon kívül persze, hogy lila a színe és megnyugtató az illata -, hogy szárazon is legalább ugyanolyan fantasztikus dísze lehet a lakásnak, mint egy élő csokor, ráadásul meglehetősen időtálló. Imádtam azokat a nyári estéket, mikor a virágokat szüreteltem - intenzíven körülölelt az illatfelhő, s még órákkal később is mámoros jó kedvet éreztem tőlük. Azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy a levendula az egyik kedvenc illatom.
 A horgolt terítőre visszatérve, az  ötletet az adta, hogy valamilyen formában szerettem volna a fehér komód és a lila virág mellé mindenképpen becsempészni egy kis kék színt is a dekorba. Van egy hatalmas adag maradék fonalam mindenféle színben, de egyik gombolyag sem elég arra, hogy valami nagy projektbe vágjam velük a fejszém, inkább csak kis kiegészítők készítésére szolgálnak. Ezért jutott végül eszembe, hogy a sötét lila mellé (mert az ugye adott volt a világosabb lila levendulához), ez a zöldes-kék árnyalatú fonalmaradék épp megfelel.
Na, egyelőre ennyi, de a sztorinak még nincs vége, a komód dekorálás itt ugyanis nem áll meg! A levendula mögé szeretnék még készíteni egy képet, kirakni a pozitív energiák bevonzására valamilyen kristályt, ill. az egyik ékszeres tálkám helyére valamilyen lila papír dísz ötlete kevereg a gondolataim közt. Úgyhogy stay tuned...


Ha a bejegyzéseimen túl is szívesen tartanád velem a kapcsolatot (aminek én nagyon örülnék!!), akkor az alábbi helyeken egyszerűen megteheted:

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szuper bejegyzés lett. Most találtam rá a blogodra, de már most tudom, hogy rendszeres olvasód leszek!😃😘

    VálaszTörlés
  2. Szia Reni!
    Üdv nálam, örülök neked!:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon szuper bejegyzés lett. Most találtam rá a blogodra, de már most tudom, hogy rendszeres olvasód leszek!😃😘

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nagyon tetszik a terítő! Elkérhetem a mintáját? Üdv: Julcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Julcsi!
      Az az igazság, hogy csak egy általam kézzel megrajzolt mintám van. Ha azt elfogadod, akkor szívesen elküldöm neked emailben!

      Törlés
  5. Én most! 😃 És e-mailben írtam is! :) de a levendula a mi kedvencünk is, még akkor is, ha a férjem a nagyi ruhásszekrényére asszociál! :) *minden, ami levendula! ❤

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.