Helló szeptember!

Vége a nyári szünetnek, sipirc vissza a rendszeresen blogoláshoz, Niki!! Tényleg itt az ideje, hogy kicsit összekapjam magam, és nem csak a blogolás területén. A szeptember a kedvenc hónapon, ill. az ősz a kedvenc évszakom, úgyhogy jobb indok nekem nem is kell ahhoz, hogy ismét aktivizáljam magamat.
A terveim pedig a hónapra:
1. Fotózás - visszatérek a havi minikihívásokhoz. A szeptemberi téma pedig a lakóhelyem. Egy aprócska városkában/faluban lakom a Kisalföldön, s ebben a hónapban ennek a településnek a szépségeit igyekszem majd megörökíteni. Mindig is szerettem volna egy mini fotógyűjteményt készíteni a környékemről, és ennek most jött el az ideje.
2. Blog - a nyár során két új blogsorozat fészkelte be magát a fejembe, majd nőtték ki magukat szép lassan komoly ötletté. Az egyik egy közösség megmozgató jellegű sorozat, a másik pedig egy kicsivel személyesebb jellegű az eddigieknél, viszont hatalmas izgalommal tölt el az ötlet megvalósítása. Már csak azt remélem, hogy nektek is tetszeni fog ez a két ötlet.
3. Rendszeresség - A nyár szokás szerint káoszt és rendszertelen napokat hozott magával, így az ősz beálltával azonban eljutottam arra a pontra, hogy kifejezetten igénylek valamiféle rendszerességet az életemben. Korábban ezt ugye a suli jelentette, most viszont, hogy nincs többé suli, nekem kell valamit kitalálnom az ügy érdekében. Szeretném jobban beosztani az időmet, több dologra időt szakítani, nem pedig csak belebámulni a nagyvilágba...

És még valami - a nyár elején meghirdetett fotós kihívás képeit a hét vége felé posztolom, majd az azt követő napon elkészítem az összefoglaló bejegyzést is, ahová ti is belinkelhetitek a fotós gyűjteményeteket. Úgyhogy ha eddig nem tettétek meg (még én sem!;)), akkor most van itt az ideje összeszedni a fotókat és blog bejegyzésbe rendszerezni őket.:)


1 megjegyzés:

  1. A falu fotózását már Én is régóta tervezem, és tényleg érdemes kihasználni még az őszi napsütést. Ilyenkor csodás képeket lehet készíteni épületekről, természetről, emberekről stb.
    Lehet, hogy nekem is ez az időszak lesz a falum fotózása. Kedvet csináltál hozzá :)
    Köszi

    VálaszTörlés

Ha van valami mondanivalód, vissza ne fogd magad! Mindig örülök pár jó szónak, véleménynek.